Academie

“Bij de pinken”: maandelijks alle nieuwigheden op een rijtje met oog voor jouw noden

Blijf “bij de pinken” en overloop samen met onze trainers de nieuwste actualiteiten binnen het arbeidsrecht en sociaal zekerheidsrecht.

Maandelijks verzamelen we voor jullie de meest relevante nieuwe regelgeving. Als kameleons passen we ons aan en zorgen we ervoor dat je als deelnemer correct en op een duidelijke manier geïnformeerd wordt. Op deze manier bekom je een globaal overzicht en ben je verlost van het dagelijks samenrapen van berichten via verschillende kanalen. Wij zoeken het voor je uit en vatten het samen. Een veilig gevoel verzekerd!

Ook sectorale wijzigingen komen onder de spotlight te staan. Om die reden vragen we je bij inschrijving voor deze reeks steeds melding te maken van de sector waartoe jouw organisatie behoort (paritair comité).

“Bij de pinken”: maandelijks alle nieuwigheden op een rijtje met oog voor jouw noden

Blijf “bij de pinken” en overloop samen met onze trainers de nieuwste actualiteiten binnen het arbeidsrecht en sociaal zekerheidsrecht.

Maandelijks verzamelen we voor jullie de meest relevante nieuwe regelgeving. Als kameleons passen we ons aan en zorgen we ervoor dat je als deelnemer correct en op een duidelijke manier geïnformeerd wordt. Op deze manier bekom je een globaal overzicht en ben je verlost van het dagelijks samenrapen van berichten via verschillende kanalen. Wij zoeken het voor je uit en vatten het samen. Een veilig gevoel verzekerd!

Ook sectorale wijzigingen komen onder de spotlight te staan. Om die reden vragen we je bij inschrijving voor deze reeks steeds melding te maken van de sector waartoe jouw organisatie behoort (paritair comité).

Hoe gaan we te werk?

De opleidingsreeks wordt maandelijks online georganiseerd en gaat elke derde donderdag van iedere maand (met uitzondering van de maanden juli en augustus) door van 9u tot 11u. Even het werk onderbreken om daarna weer voor 100% mee te zijn.

Word je op voorhand geïnformeerd over de onderwerpen?
Gezien het hier steeds gaat over de laatste actualiteiten kunnen we de onderwerpen pas meedelen één week voorafgaand aan het opleidingsmoment. Je ontvangt van ons een uitnodiging om deel te nemen aan de online-meeting met een opsomming van de topics die aan bod zullen komen.

Ben je niet ingeschreven voor de opleidingsreeks en wens je toch deel te nemen aan één bepaalde sessie, dan kan dat natuurlijk ook. De onderwerpen worden immers een week voordien ook op onze website gedeeld.

Agenda 2021

Online-meetings via Teams, steeds van 9u tot 11u:

    • Datum

      Onderwerp van de opleiding

    • 18/02/2021

      Bij de pinken: Onderwerp van de opleiding wordt 1 week voor datum aangekondigd.

    • 18/03/2021

      Bij de pinken: Agendapunten sessie 18/03/2021

    • 15/04/2021

      Bij de pinken: Agendapunten sessie 15/04/2021

    • 20/05/2021

      Bij de pinken: Agendapunten sessie 20/05/2021

    • 17/06/2021

      Bij de pinken: Agendapunten sessie 17/06/2021

    • 16/09/2021

      Bij de pinken: Onderwerp van de opleiding wordt 1 week voor datum aangekondigd.

    • 21/10/2021

      Bij de pinken: Onderwerp van de opleiding wordt 1 week voor datum aangekondigd.

    • 18/11/2021

      Bij de pinken: Onderwerp van de opleiding wordt 1 week voor datum aangekondigd.

    • 16/12/2021

      Bij de pinken: Onderwerp van de opleiding wordt 1 week voor datum aangekondigd.

Tarifering (bedragen exclusief BTW):

Bedrag voor 10 sessies

€ 1475,-

voor 10 sessies – 2de en volgende deelnemer van dezelfde organisatie

€ 1125,-

Je stapt in tijdens het jaar

Pro rato omrekening van bovengenoemde bedragen

Je schrijft je in voor één enkele sessie

€ 185,-/sessie

Geniet de financiële overheidssteun waar je recht op hebt

puuhr als erkende Vlaamse opleidingsverstrekker
DVO230096

Nieuw vanaf 2021:

Geniet een federale ondersteuning vanuit de federale overheid:
gedeeltelijke vrijstelling van doorstorting bedrijfsvoorheffing in het kader van opleidingen.

Wil je meer informatie over ons opleidingsaanbod?
Je kan steeds terecht bij Ann Mertens.